Veckans planer

Måndag: skola först, plugga eller vara med kompis sen, skulle behöva plugga..
Tisdag: tandläkare, skola och sen sälja kakburkar med klassen typ
Onsdag: skola, kompis eller plugga
Torsdag: skola, doktorn, ridning
Fredag: åker till Dalarna för begravning och sen sover jag, brorsan och pappa hos farmor
Lördag: åker hem från Dalarna och missar dressyren.. Packa upp och ta det lugnt
Söndag: funktionär, kanske en hemlig sak senare ;)
 
Måste hinna hämta ett Iphone skal som jag har vunnit och gymma också, men det borde jag nog hinna! 
Och om den där hemliga saken, ni kommer att få veta om det blir något men jag vill inte ta upp något förens jag
vet, ni förstår säkert.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0