Tjugotredje september

Yo bros! Jag sitter just nu hemma i soffan och tittar på film, har det väligt chill. Veckan har varit fullproppad med plugg, ett par positiva saker har hänt också, hihi! Idag ska jag bara vara hemma och ladda inför ännu en vecka med  tråkiga skoldagar, man kan inte säga att jag är posititv precis men det är så det är! Inte förrän på onsdag ska jag till Esset, imorgon är det ridning på ridskolan, på tisdag är min officiella pluggdag, och sedan dagen efter åker jag dit efter skolan. Jag hade tänkt att longera honom lite innan jag ska rida, för att få honom lite lösgjord innan jag hoppar upp och för att han förhoppningsvis ska vara mjukare i sidorna. Jag har faktiskt aldrig longerat honom förut, har väl inte tänkt på det haha. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0