Scapa Sports

 
Jag älskar verkligen schabraken från Scapa Sports! De finns i både stilrena och utstickande designer och färger. Schabraken har väldigt bra passform och ligger bra under sadeln också. Jag tycker om att schabraken är stilrena men inte allt för "vanliga", de funkar bra till både dressyr och hoppning. Det är även lite tufft med broderade nummer på schabrak också! Jag skulle absolut inte tacka nej till ett sådant! Priset ligger runt 500:- vilket jag tycker är ett rätt saftigt pris, men jag tror att det är värt det! De på bilderna ovan är mina favoriter.
 

Kommentarer
Postat av: ellinor

Jag älskar turkost så jag tkr den turkosa är finast, men de är ju jag :-)

Svar: tycker också om det! :D
Alice Lindh

2012-11-06 @ 17:52:04
URL: http://ellinorf.blogg.se
Postat av: elin

fin blogg, allt bra med dig ? :)

2012-12-13 @ 18:39:34
URL: http://www.nattstad.se/elinlillsunde

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0