I'm back

Nu är jag tillbaka, uppateringen från mig kommer fortfarande vara lite sämre än vanligt men jag ska försöka blogga så ofta jag kan. Idag har jag varit i skolan, ja du läste rätt, på en lördag yes yes. Vi hade Autumn Fair där alla klasser hade lite olika försäljningar, korvstånd, hamburgerstånd, utlottning, pilkastning, minigolf och lite annat. Det var väldigt kul faktiskt, eftersom vi var tvugna att vara i skolan på en helgdag så kommer vi få tre vardagars ledighet, så det vart värt det. Jag fick även se min bebiscrush väldigt mycket, hehehe! Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: mysan

Kom ihåg att Du är värdefull

2012-09-23 @ 12:59:50
URL: http://myedenvad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0