Ridhjälmar

Åh vad jag vill ha en ny ridhjälm! Min nuvarande hjälm från Equi-Théme är fortfarande i bra skick men den har tagit ett par smällar, så snart blir det nog inskaffa en ny. Jag vill ha en svart hjälm som funkar att ha i hoppning och dressyr, och den ska vara stilren men inte allt för tråkig. Jag har kikat på en Charles Owen Wellington Classic  men när jag provade en senast så var passformen lite sådär på mitt huvud, synd eftersom att den är väldigt läcker. En annan hjälm som är fin är Charles Owen Wellington Professional (ovan) som jag faktiskt är lite sugen på, tycker den är väldigt snygg! Jag har funtat lite på en och tankarna går lite fram och tillbaka. Om jag ska köpa en sådan så vill jag gärna köpa den begagnat, då blir det lite billigare i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh jag brukade också rida, saknar verkligen det :(
Men annars fin blogg ^^

minji.webblogg.se

Svar: Åh, förstår det!Tack, detsamma! :))
Alice Lindh

2012-09-09 @ 12:13:50
URL: http://minji.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0