19:26

Sitter just nu i soffan och äter äppelpaj, omnomnom! Jag har tagit ett varmt bad och bara tagt det lugnt, tankarna snurrar runt i huvudet och det blir aldrig fred i hjärnan. Anyway, imorgon är det skola som gäller! Jag börjar vid halv tio och slutar halv fyra. Vanligtvis så rider jag på ridskolan direkt efter, vet dock ej om jag hinner det då jag och Emma ska springa runt Lillsjön på så kallade ''Tutorial'', eftersom att vi inte var med då alla andra gjorde det. Vi får alltså se hur det blir, på tisdag så ska jag rida på Esset med Hanna och Pysen. Vi ska ha en liten fotodag eftersom att det eventuellt är sista gången Hanna rider på Pysen tyvärr, men bilder kommer det bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0