Stallet + ridpass

Hej! Har hunnit komma hem från stallet och ätit, resten av kvällen så ska jag bara ta det lugnt. Dagen då, jag åkte till stallet vid två och var framme ungefär en kvart efter. Mockade hos både Pysen och Esset när jag ändå hade tid över och väntade på Hanna, hon kom strax efter det. Vi tog först in Pysen och gjorde iordning honom, sedan gick vi till paddocken för att hon skulle rida där och jag agerade fotograf. Efter det gick vi hem igen och bytte häst till Esset, och då skulle jag rida och Hanna då fota, det var så sjukt mörkt så bilderna blev inte de bästa. Dessutom så hann jag inte rida så mycket eftersom att stigen jag tänkt rida på var rent ut sagt dränkt av vatten. Esset hatar att gå i vattenpölar, och så gick det inte att gå förbi heller eftersom att det finns ett dike bredvid som också var fullt med vatten. Hann bara skritta och trava lite, men han var fin och piggelin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0