+ och - med min ridning

Sorry guys för retuscheringen, men såg ut som en jagvetintevad.
 
+: En bra sak med min ridning måste nog vara att jag har ett väldigt rakt överliv, sitter oftast väldigt rakt i sadeln och hamnar sällan för långt fram eller för långt bak. Har arbetat väldigt mycket med det eftersom att jag tidigare inte hade så bra koll på mitt överliv, men det lönade sig som tur var i slutändan och nu är det mycket bättre!
 
-: Något som jag måste jobba mer på är nog att jag gärna "skjuter" upp mina hälar då och då. Det ser man rätt så tydligt på bilden ovan, mitt skänkelläge är helt okej men hälarna däremot måste arbetas mer på, med rätt övningar så blir det nog bättre.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0