Mitt höstlov

Lördag: Vara med tjejerma.
Söndag: Träffa Jenny, Mormor och kusinerna kommer och käkar och är här under dagen.
Måndag: Kompisar sover här.
Tisdag: Rider Pysen, hemlig sak på kvällen, skräck kväll med Alice. 
Onsdag: Mamma fyller år - måste fixa lite medans hon är på jobbet.
Torsdag: Stan, ridning på kvällen.
Fredag: Tjej middag hos Alice.
Lördag: Ridning, sen ingen aning.
Söndag: Ladda inför skolan !
Ja, jag har inte så mycket planer direkt, ska bara sova och ta det lugnt, har vart för mycket på senaste tiden. 
Angående det där ''Hemliga'' så är det inet så hemligt men vill inte skriva något förens jag vet hur det kommer bli.
Jag ska träffa kompisar och ta det lugnt, det är mina planer. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0