Min helg

Idag kom jag och mamma hem från mormor, vi var hos henne hela helgen. Vi kom dit på fredagen och då hände inget speciellt, fick reda på att det var SM i Agility Trial precis utan för mormors lägenhet. Jag och mamma gick ut en stund för att kolla på lite, men vi gick in igen för att vi skulle käka. Dagen därpå tvingades jag med på min systers fotbollsmatch och vara fotograf. Efter matchen tog jag och mamma en sväng till Dollar Store och fyndade lite. Jag köpte två facial scrubs, shampoo, balsam, hårinpackning (mamma betalade hårvården), ett pennskrin, två pärmar och två mappar (till skolstarten). Idag fotade jag Agility-SM:et och det var många duktiga hundar och "förare". Sedan fick jag något ryck om att jag ville klippa mina hårtoppar, haha. Mitt hår har slutat växa för länge sedan.. men nu kommer det börja växa igen när det slitna är borta. Det var ett sådant klassiskt "FML-moment", men nu är jag glad att jag gjorde det. Nu ska jag bara be min mamma att gömma min plattång någonstans, haha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0