Min helg i text och bilder


Fredag:


Jag var i Sumpan en stund med Jenny, sen drog vi till affären och köpte jordgubbar och choklad. Myste på balkongen och invigde sommarlovet helt enkelt!

Lördag:

Jag red sista dressyrlektionen på Gipsy, buhuuuuu, nej men vi hade stafett och jag red barbacka. Vi hade ett hinder med i leken också så jag hoppade även babacka på henne första gången! Det gick asbra.
Sedan åkte jag, Maja, Lina och Elsa hem till mig och fixade mat och sånt. Sen hyrde vi film och gick ut och fotade, hade en mysig tjejkväll!

Söndag:
Idag har jag inte tagit några bilder.. men ni får nöja er med text!
Maja åkte vid halv tolv för att kolla på hennes brorsas match ,sen somnade vi om och vaknade vid tolv. Då fixade vi oss och sedan drog jag, Elsa, Lina och pappa ut till Hööks. Jag hittade ett par ridbyxor på Horze och en skön tjocktröja! Love it.

Imorgon har jag ingen aning om vad jag ska göra, men tror att jag ska sova ut, packa upp massor av saker, fota sakerna från idag så att ni får se och sedan kanske gå ut och springa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0