Midsommardagen

 
Vid ett drog jag och mamma ut till Pysen. Det gick awzum! Känns bättre nu, när jag vet hur jag ska göra.
Sen åkte vi till Coop och handlade lite till ikväll för att mormor skulle komma på middag, hon åkte nyss och nu sitter jag och lyssnar på musik. Imorgon åker jag ut till Alices land och på måndag åker vi till Gryta! Så uppdateringen kommer inte vara på topp direkt men har gjort några tidsinställda och ska göra några till och sen ska jag försöka blogga minst en gång om dagen där iallafall!

Kommentarer
Postat av: Becka [fotoblogg]

Så fin header du har! :D

Svar: Tack så mycket, detsamma du!
Alice Lindh

2012-06-23 @ 22:24:21
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0