Gryta Södergård 2012

Kom hem från Gryta runt 6 igår och orkade inte blogga.
Har iallafall haft det så inihelvetes kul och jag fick då samma ponny som jag hade första året, KissMe De Gennes eller Kulan som han då kallas. Jag började nästan gråta när jag fick veta att han skulle gå med för efter första ridlägret blev han såld fast han stod fortfarande kvar men han gick inte med på ridlägrerna och nu i höst ska han säljas igen... Sista rundan på honom, alltså uppvisningen, gick så sjukt bra! Han brukar bli nervös på uppvisningar och tävlingar men det här var första gången han någonsin kommit runt en bana utan att bete sig konstigt eller göra sina kända ''harhopp'' som jag kallar dem, haha. Fick beröm efter av ägaren av Gryta att jag red honom bra och det kändes sjukt bra att få höra det, då han är svår. När vi åkte hem grät jag som satan i gatan, känslan av att aldrig få se honom igen. Fy fan. Hoppas verkligen att han antingen säljs någonstans i närheten av där jag bor eller att han står kvar på Gryta!
 
Vaknade iallafall vid 15.10, haha blev riktigt rädd när jag såg klockan när jag vaknade men antar att jag var trött efter veckan. Ska inte göra någonting idag, bara ta det lugnt och packa upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0