Om Alice

Jag som sitter bakom datorskärmen heter Alice och är född år 1998. Jag ska börja mitt tredje år på IESB, där jag trivs jättebra. Tidigt märkte jag att hästar var min passion, och när jag runt var fyra år gammal började jag på ridskola. Nu har jag min medryttarhäst (som ni kommer få se och höra mycket om i bloggen) som jag rider och tränar med i min egen filosofi av Natural Horsemanship, dressyr och hoppning, rider även en gång i veckan på ridskola. Fotografering ligger mig varmt om hjärtat, som ni också kommer att se mycket av. Jag bor i Stockholmstrakterna, men har alltid velat bo lite längre ut på landet. På fritiden hänger jag i stallet eller rider, är med kompisar, eller bara chillar galet!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0