Wanties från Hööks

Hööks har nu släppt lite nya produkter från höst/vinterkatalogen. Jag tycker att produkterna ser väldigt intressanta ut av det jag har sett hittills och jag kan säga att jag är överraskad, tycker att Hööks har lyckats med produkterna väldigt bra. Jag har satt ihop en litet kollage på produkterna som jag tycker extra om och gärna vill ha, eftersom att alla produkter inte har släppts än så finns det säkert annat jag vill ha också. Schabraket och huvan på bilden skulle bli så otroligt snyggt tillsammans, och sedan en matchande pikétröja, mums! Täcket och nosgrimman kommer jag nog inte köpa men åh vad jag vill ha. Jag har länge velat ha en svart lädergrimma och denna såg väldigt fin ut och är inte allt för dyr. Jag har rätt så mycket pengar just nu faktiskt, så det är ju bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0