Tjugoförsta juli

Mitt alarm ringde vid klockan nio på morgonen, gick till stallet och släppte Rökkis i beteshagen. Hon går med munkorg just nu eftersom att hon har fång. Jag ska nog rida henne på eftermiddagen efter lunch, vi får se om det blir uteritt eller paddocken.
 
Anyway, sitter just nu i bilen på väg till mammas kompis man som fyller år. Vi ska väl äta lite tårta och så, sedan bär det av hem igen. Han har också en hästgård där Yasmine står (ponnyn jag red och tog hand om när jag var liten), så det ska bli mysigt att hälsa på henne också!

Kommentarer
Postat av: mysan

Det är dagligen människor som mår dåligt, de kanske är du? de kanske är andra som behöver den hjälpen! Hjälp mig att nå till dom människorna! Vill du prata med mig så skriv för jag vill gärna hjälpa Stor kram! <33

2012-07-21 @ 13:16:32
URL: http://myedenvad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0