Söndag

Har inte hunnit blogga  sen i fredags, har sovit hos Jenny men kan berätta om dagarna.
 
Fredag: träffade Jenny sen drog vi in till grönan, träffade 2 killar där som vi var med hela dagen, visade sig att Jenny kände en av dem. Sen gjorde vi en tårta, som jag råkade tappa på golvet, haha så misslyckad. Vi somnade runt 5 iallafall.
Lördag: Vaknade vid 12, såg film sen vid 18 drog vi till grönan igen. Åkte lite sen träffade vi 1 av killarna och hans kompisar, såg sommarkrysset och sen drog vi hem.
Var så himla trött igår så orkade verkligen inte blogga, hemskt ledsen för det!
 
Imorgon drar jag, mamma och Maja till Fårö och är där tills nästa måndag, i en vecka alltså. Det är riktigt dålig mottagning där men om jag hittar ett ställe med mottagning ska jag försöka blogga när jag hinner! Ska fixa några tidsinställda som kommer upp nästa vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0