Igår/idag

Har inte haft tid att sätta mig framför datorn på ett tag men nu fick jag tid till det.
Igår var jag med Jenny, vi gick runt i Solna ett tag, kollade i affärer och sånt. Sen gick vi runt i Sumpan och snackade. Idag var jag med Jenny igen. Vi drog in till stan för jag skulle köpa shorts. Vi gick runt i Hollister i nästan tre timmar först och sen var vi runt i stan. På Hollister lyckades jag tappa bort mitt busskort men jag fick hjälp av en sjukt snäll tjej som jobbade där och vi hittade det till slut. Hittade iallafall ett par mjukisshorts och en skjorta. Sen gick vi in på Gina och där inne såg vi Marcelo och Annika från Big Brother, hann inte fråga om autograf för de köpte något och sen gick ut snabbt så... Sen drog vi hem för jag mådde sjukt dåligt men nu mår jag bättre.
 
Nu sitter jag och ser Wallander med mamma fast det är paus just nu, ska visa kläderna jag köpte också snart så håll utkik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0