Tjugoandra augusti

Hej! Sitter just nu hemma hos Emma och tittar på tv. Det var första skoldagen för mig idag och det kändes helt okek, roligt att träffa alla igen och det blir nog bra sen när skolan startat helt. Vi började i alla fall klockan tio och slutade vid elva, inget mig emot haha! Mentorerna pratade lite och så och sedan fick man gå hem. Jag, Emma, Elsa och Melanie gick till McDonalds vid Brommaplan och hängde liten stund, och sen kom det jättemycket folk, efter ett tag åkte jag och Emma till Esset. Jag red honom i hagen och arbetade lite med skänkelvikning och övergångar, det gick fint förutom att han var väldigt pigg! Imorgon har vi Class Day i skolan och min klass ska åka till Kristineberg på picknick och spela kubb och brännboll, haha. Jag är dock inte helt hundra på att jag ska gå, har haft väldigt ont i huvudet de senaste timmarna. Nu ska jag och Emma hitta på något så vi hörs!

Kommentarer
Postat av: linah

fin header:)

Svar: Tack så mycket!
Alice Lindh

2012-08-23 @ 00:05:33
URL: http://linaheve.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0