Tisdag

Har inte hunnit blogga än så nu får ni uppdatering om dagen!
Vaknade vid 10, duschade, åt frukost sen hämtade vi Ella och drog till stallet. Jag och Ella fick springa runt i stallet efter massa delar till en sadel på en ponny som stod på ridbanan.. Sen fixade vi våra hästar och red. Vi skrittade och travade lite eftersom det var första gången de reds på 7 veckor. Ridningen gick sjukt bra, fick min förra dressyrponny Ajax, min älskling, usch saknar att rida honom.. .
Drog hem efter stallet och bytte tröja, åt och sen kom Maja och hennes mamma och hämtade mig och sen drog vi ut till en häst hon tar hand om åt sin kompis medan hon är borta. Vi fixade med hästarna och sen red hon när jag fotade!
Kom hem vid 10 och sen har jag glömt bort att blogga, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0