Ridpass + Ikea

Tänkte skriva lite om min dag så jag börjar med ridningen:
Jag red Ajax Silver (som det finns bilder på längre ner) och det gick sjukt bra! Han är en väldigt het ponny men han var ganska lugn, lite stark men det brukar han vara. Vi skrittade och travade, gjorde lite skänkelvikningar och sånt.
Ikea:
 Efter ridningen åkte jag hem, bytte om, mötte Jenny och sen drog jag, mamma och Jenny till Ikea. Gick in på en affär som heter Chilli innan och där fick jag med mig 2 USA kuddar och från Ikea fick jag med mig en bäddmadrass, en stor pläd och klisterblommor till garderoben.
 
Loggade in och såg att vår statistik var sjukt hög! Har ingen aning om varför men T A C K!

Kommentarer
Postat av: Hanna

din statistik är antagerliigen hör, eftersom att tyra sjöstedt (darios.se) har länkat dig :) du hade gjort en fanbild som hon la ut på darios.se :)

Svar: Tack för att du sa det!
Alice Lindh

2012-08-08 @ 21:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0