Min onsdag

Hej! Jag tänkte berätta lite om min dag. Vaknade vid klockan elva, klev direkt upp och började göra mig i ordning för att träffa Jenny. Jag tog bussen till Sundbyberg och vi träffades där och sedan drog vi till Solna Centrum och tog en liten fika på Espresso House. Vi var där en stund och sedan gick vi in i några butiker, hittade ett riktigt snyggt skal till iPhone som jag nog ska köpa! Efter det så åkte vi hem till Jenny en stund och sedan gick vi till en park. Väl där så började det spöregna så vi satte oss i en liten lekstuga och snackade om allt möjligt. Vi var i parken i ungefär tre timmar och sedan gick vi hem till Jenny igen. Nu är jag hemma och ska alldeles strax fortsätta spela Playstation, är faktiskt väldigt trött så det blir nog tidigt i kväll. Det var väldigt roligt att träffa Jenny för första gången på två år!
 
Tyra på Darios.se hade lagt upp en fanbild jag skickat till henne och då länkade hon till våran blogg. Jätteroligt verkligen, hoppas att vi får några nya läsare som stannar! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0