Måndag

Träffade Jenny i Solna, vi gick runt ett tag sen gick vi hem till Bella och väckte henne och sen kollade jag och Bella på Jennys träning och var och kollade några träningar vid Skytteholm.
Träffade en annan Jenny på kvällen, gick runt i Rissne och snackade och sånt.
Imorgon ska jag in till stan med mamma för att byta ett par jeans och kolla efter en väska, sen möter jag Bella och Jenny och sen drar vi till Ung08. Vi ska möta några där och sånt sen är jag väl där hela dagen!
Jag ska fota New in inlägg någon dag men har inte orkat, haha..
Hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: sara

Gissa på två frågor om mig och rätt svar vinner en länk hos mig! Vågar du gissa! :) Kika in: http://www.nattstad.se/sarawiklund?id=3777493

2012-08-14 @ 01:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0