Lite random frågor

1. Vad heter du? Alice Lindh
2. Hur gammal är du? 13, snart 14 år.
3. Vart bor du? Stockholm
4. Hårfärg? Brunett så hett, haha!
5. Ögonfärg? Bruna med något inslag av grönt.
6. Hur lång är du? 162 cm ungefär.
7. Kär? Jaaa, så att det gör ont!
8. Singel eller upptagen? Singel
9. När och vem kysste du senast? Det får bli en hemlighet hihi.
10. Har du hånglat med någon av samma kön? Nej haha!
11. Dumpat någon? Ja
12. Blivit dumpad? Ja
13. Vad för killar/tjejer föredrar du mest? Hjälp, jag har ingen aning?!
 
14. Favoritland? Sverige haha! Om jag inte får välja det så är det nog Thailand.
15. Favoritfärg? Marin, vit, svart och lila!
16. Favoritfilm? Jag har många men favoriten är nog ändå The Hunger Games.
17. Favoritbok? Ingen aning!
18. Vad gillar du mest med dig själv? Mina ögon.
19. Vad gillar du minst med dig själv? Min längd tror jag.
20. En person du inte skulle klara dig utan: Min familj, min syster!
21. En person du älskar: Kan inte välja en specifik, men min familj och vänner.
22. En person du hatar: Jag hatar inte, men ogillar många.
 
23. Ut och festa eller myskväll? Det beror på humöret.
24. Beroende av något? Min dator och iPhone!
25. Ditt livs största misstag? Det håller jag för mig själv.
26. Har du några piercingar? I öronen.
27. Vem är du mest lik? Mamma tror jag.
28. Saknar du någon just nu? Ja, mycket!
29. Vad ska du göra idag? Ingen aning.
30. Är du nöjd med ditt liv? Ja, love life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0