Kavaj från CRW

Åh vad jag vill ha en ny kavaj! Inte för att jag tävlar så mycket just nu, men det är bra att ha i alla fall. Jag har en kavaj som mamma köpte till mig för ett par år sedan fast den börjar bli för liten, lite synd med tanke på att den är väldigt fin och i nyskick. Jag har kikat runt lite på olika kavajer och tycker att de från Spooks är klart snyggast, dock känns det lite waste att lägga fyra tusenlappar på en kavaj... Jag har också kikat på en från CRW (Hööks) som ser lovande ut, det är den på bilden ovan. Den ser ut att vara väldigt fin, älskar detaljerna, speciellt det vita vid fickorna och de strassdekorerade knapparna! Priset är inget minus heller, 599:-. Dock får det vänta då annat som prioriteras före måste köpas, men grymt fin är den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0