Horze's nya höstkollektion

Nu har Horze släppt sin nya höstkollektion, kikade in på deras hemsida och jag är väldigt imponerad och faktiskt överraskad, denna gången har Horze lyckats bra! Det är mycket färg i sortimentet, perfekt nu när hösten kommer och det börjar bli grått och regnigt. Av det jag sett så ser produkterna alldeles lovande ut till bra priser. Jag får väl tvinga med mig Hanna på en tripp till Horze någon gång nu lite längre fram, för jag vill gärna känna och se på produkterna IRL innan jag beställer hem något.
 
Det ser ut att vara otroligt bra grejor i alla fall, har hittat ett par produkter jag väldigt gärna vill ha. Jag måste ge efter lite nu, har varit otroligt sträng mot mig själv med att hindra mitt shoppingsug haha!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0